Polityka prywatności


1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy dokument określa zasady zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników na stronie internetowej pod adresem: insoftconsulting.pl (dalej jako „Serwis”).
  2. Użytkownikiem jest każdy podmiot korzystający z Serwisu (dalej jako „Użytkownik”).
  3. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również „RODO”.

2. Administrator danych osobowych

  1. Właścicielem Serwisu i Administratorem danych osobowych jest Insoft Consulting Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kieleckiej 5, 81-303 Gdynia, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000110936, NIP: 586-10-50-516, o kapitale zakładowym: 50.000 zł, zwana dalej „Administratorem”.
  2. Możliwe formy kontaktu z Administratorem to:
    kontakt telefoniczny: +48 790 706 602
    kontakt mailowy: biuro@insoftconsulting.pl

3. Pliki cookies oraz narzędzia

  1. Administrator korzysta z plików cookies (tzw. „ciasteczek”) w celu zapewnienia prawidłowego działania strony, ułatwienia korzystania z niej oraz do celów statystycznych i marketingowych.
  2. Cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, smartfonie), które mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora lub współpracujących z nim podmiotów trzecich (np. Google).
  3. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje cookies:
  • niezbędne – umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie Serwisu i korzystanie
    z jego podstawowych funkcji,
  • funkcjonalne – zapamiętujące preferencje Użytkownika (np. język, rozmiar czcionki),
  • analityczne/statystyczne – zbierające informacje o sposobie korzystania
    z Serwisu, co umożliwia jego optymalizację (np. Google Analytics),
  • marketingowe – wykorzystywane w celach reklamowych oraz remarketingowych, dostosowujących treści reklam do zainteresowań Użytkownika.
  1. Pliki cookies nie są wykorzystywane do identyfikacji tożsamości Użytkownika, jednak mogą w niektórych przypadkach stanowić dane osobowe w rozumieniu RODO – wówczas są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności (§4-8).
  2. Użytkownik może samodzielnie zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce internetowej – w tym zablokować ich automatyczne zapisywanie lub usunąć już zapisane pliki. Ograniczenie stosowania cookies może jednak wpłynąć na niektóre funkcje Serwisu.
  3. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację stosowania plików cookies.
  4. Administrator korzysta z narzędzi analitycznych Google Analytics, które zbierają informacje na temat odwiedzin strony, takie jak podstrony, które Użytkownik wyświetlił, czas, jaki spędził na stronie czy przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. Polityka prywatności Google Analytics: https://policies.google.com/privacy.
  5. Administrator korzysta z narzędzia MailerLite do zarządzania listą subskrybentów oraz wysyłania wiadomości oraz newsletterów do osób zapisanych na tę listę. MailerLite jest dostawcą zewnętrznym, którego Polityka prywatności jest dostępna pod adresem: https://www.mailerlite.com/pl/legal/privacy-policy.

4. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych, cele oraz podstawa prawna

  1. Przetwarzane dane osobowe mogą obejmować imię, nazwisko, nazwę firmy, adres e-mail, numer telefonu oraz inne informacje przekazane dobrowolnie przez Użytkownika za pomocą formularza kontaktowego lub zapisu do newslettera.
  2. Dane osobowe zbierane są:
  • w związku z korzystaniem z formularzy kontaktowych,
  • przy zapisie do newslettera,
  • w związku z zawarciem i realizacją umowy z klientem.

   3. Cele przetwarzania danych:

  • odpowiedź na zapytania,
  • przesyłanie informacji handlowych, w tym w formie newslettera (na podstawie zgody),
  • marketing bezpośredni (na podstawie zgody lub uzasadnionego interesu),
  • realizacja usług i obsługa relacji z klientami,
  • ochrona przed roszczeniami/ich dochodzeniem lub ustaleniem,
  • udzielenie odpowiedzi na reklamację,
  • w celach archiwizacyjnych i rozliczalności wymaganej przepisami RODO.

   4. Podstawy prawne przetwarzania:

  • 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą,
  • 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy,
  • 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes Administratora.

5. Udostępnianie danych osobowych

  1. Podmiotom trzecim: W celu świadczenia usług, Administrator może udostępniać niektóre dane osobowe zaufanym partnerom i dostawcom (np. hostingu, mailingu, operatora newslettera), współpracownikom lub podwykonawcom, w tym do państw trzecich, ale tylko w zakresie niezbędnym do realizacji usług. Wszyscy partnerzy podlegają zobowiązaniom ochrony danych osobowych. Dane osobowe mogą być przekazywane poza obszar EOG.
  2. Wymagane przez prawo: Administrator może ujawnić dane osobowe, jeśli wymaga tego prawo lub jeśli jest to konieczne w celu ochrony praw, bezpieczeństwa lub majątku Administratora, lub aby odpowiedzieć na zapytania organów ścigania.

6. Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe będą przechowywane:

  • do momentu wycofania zgody – w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody (np. newsletter),
  • przez okres trwania umowy i do upływu terminu przedawnienia roszczeń –
    w przypadku danych przetwarzanych w celu jej wykonania,
  • przez okres niezbędny do realizacji uzasadnionych interesów Administratora lub do wniesienia sprzeciwu – w przypadku danych przetwarzanych na tej podstawie,
  • zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa (np. podatkowych, rachunkowych).

7. Prawa osób, których dane osobowe są przetwarzane

  1. Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługują następujące prawa:
    a. prawo dostępu do danych osobowych,
    b. prawo do sprostowania danych osobowych,
    c. prawo do usunięcia danych osobowych,
    d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    e. prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
    f. prawo do przenoszenia danych,
    g. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    h. prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  2. W celu skorzystania z w/w praw, należy skontaktować się z Administratorem w jeden ze sposobów wskazanych w §2 ust. 2 niniejszej Polityki prywatności. Użytkownikom przysługuje również prawo zwrócenia się do Administratora z żądaniem udostępnienia informacji o tym, jakie dane Użytkownika posiada Administrator oraz w jakich celach je przetwarza.

8. Postanowienia końcowe

  1. Korzystając z Serwisu i podając dane osobowe, Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każda aktualizacja zostanie opublikowana w Serwisie, a data wejścia w życie zostanie zmieniona w odpowiedni sposób.