Polityka prywatności i regulamin newslettera

1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy dokument określa zasady korzystania z serwisu internetowego prowadzonego pod adresem: www.insoftconsulting.pl, zwanego dalej „Serwisem”, a także zasady przetwarzania danych osobowych użytkowników oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym subskrypcji newslettera.
  2. Właścicielem i administratorem Serwisu jest Insoft Consulting Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kieleckiej 5, 81-303 Gdynia, wpisana do KRS pod numerem 0000110936, NIP: 586-10-50-516, zwana dalej „Administrator”.
  3. Każdy użytkownik korzystający z Serwisu akceptuje warunki niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

2. Zasady korzystania z Serwisu

  1. Serwis ma charakter informacyjny, edukacyjny oraz promocyjny. Umożliwia użytkownikom zapoznanie się z ofertą Administratora, pobieranie materiałów, kontakt z firmą, a także subskrypcję newslettera.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny
    z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
  3. Zabronione jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym lub naruszającym prawa osób trzecich.

3. Prawa autorskie

  1. Wszystkie materiały udostępnione w Serwisie (teksty, grafiki, dokumenty, logotypy) są chronione prawem autorskim i stanowią własność Administratora lub podmiotów trzecich, od których uzyskano stosowne licencje.
  2. Jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie, publikowanie lub wykorzystywanie tych treści w sposób wykraczający poza dozwolony użytek jest zabronione bez pisemnej zgody Administratora.

4. Pliki cookies

  1. Administrator korzysta z plików cookies (tzw. „ciasteczek”) w celu zapewnienia prawidłowego działania strony, ułatwienia korzystania z niej oraz do celów statystycznych i marketingowych.
  2. Cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, smartfonie), które mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora lub współpracujących z nim podmiotów trzecich (np. Google).
  3. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje cookies:
  • niezbędne – umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie Serwisu i korzystanie
    z jego podstawowych funkcji,
  • funkcjonalne – zapamiętujące preferencje Użytkownika (np. język, rozmiar czcionki),
  • analityczne/statystyczne – zbierające informacje o sposobie korzystania
    z Serwisu, co umożliwia jego optymalizację (np. Google Analytics),
  • marketingowe – wykorzystywane w celach reklamowych oraz remarketingowych, dostosowujących treści reklam do zainteresowań Użytkownika.
  1. Pliki cookies nie są wykorzystywane do identyfikacji tożsamości Użytkownika, jednak mogą w niektórych przypadkach stanowić dane osobowe w rozumieniu RODO – wówczas są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności (§5).
  2. Użytkownik może samodzielnie zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce internetowej – w tym zablokować ich automatyczne zapisywanie lub usunąć już zapisane pliki. Ograniczenie stosowania cookies może jednak wpłynąć na niektóre funkcje Serwisu.
  3. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację stosowania plików cookies

5. Dane osobowe i polityka prywatności

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu jest Insoft Consulting Sp. z o.o.
  2. Dane osobowe zbierane są:
  • w związku z korzystaniem z formularzy kontaktowych,
  • przy zapisie do newslettera,
  • w związku z zawarciem i realizacją umowy z klientem.
  1. Cele przetwarzania danych:
  • odpowiedź na zapytania,
  • przesyłanie informacji handlowych (na podstawie zgody),
  • marketing bezpośredni (na podstawie zgody lub uzasadnionego interesu),
  • realizacja usług i obsługa relacji z klientami.
  1. Podstawy prawne przetwarzania:
  • 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda,
  • 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy,
  • 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes Administratora.
  1. Dane mogą być powierzane zaufanym dostawcom usług (np. hostingu, mailingu), ale nie są przekazywane do podmiotów trzecich bez zabezpieczeń zgodnych
    z RODO.
  2. Użytkownik ma prawo do: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody.
  3. Dane osobowe będą przechowywane:
  • do momentu wycofania zgody – w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody (np. newsletter),
  • przez okres trwania umowy i do upływu terminu przedawnienia roszczeń –
    w przypadku danych przetwarzanych w celu jej wykonania,
  • przez okres niezbędny do realizacji uzasadnionych interesów Administratora lub do wniesienia sprzeciwu – w przypadku danych przetwarzanych na tej podstawie,
  • oraz zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa (np. podatkowych, rachunkowych).
  1. Zasady przetwarzania danych opisane są szczegółowo w niniejszym Regulaminie, który pełni funkcję Polityki prywatności.

6. Newsletter – zasady subskrypcji

  1. Usługa newslettera polega na cyklicznym przesyłaniu treści marketingowych, informacyjnych i edukacyjnych drogą elektroniczną na adres e-mail użytkownika.
  2. Zapis do newslettera odbywa się poprzez:
  • dobrowolne podanie adresu e-mail,
  • wyrażenie odpowiednich zgód marketingowych,
  • potwierdzenie zapisu za pomocą wiadomości e-mail (tzw. mechanizm double opt-in).
  1. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając link wypisu w wiadomości lub kontaktując się z Administratorem.
  2. Treści newslettera mogą zawierać informacje o produktach i usługach Insoft Consulting oraz podmiotów współpracujących.
  3. Adresy e-mail nie są przekazywane innym podmiotom do samodzielnych celów marketingowych.

7. Zgody marketingowe

  1. Użytkownik może wyrazić osobne zgody:
  • Na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z UŚUDE.
  • Na wykorzystanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefonu,
    e-maila) do celów marketingu bezpośredniego zgodnie z Prawem telekomunikacyjnym.
  1. Zgody są dobrowolne, ale konieczne do otrzymywania newslettera i komunikacji marketingowej.

8. Postanowienia końcowe

  1. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu i Polityki prywatności.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian – nowa wersja będzie publikowana na stronie.
  3. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy prawa polskiego,
    w szczególności: RODO, UŚUDE, Prawo Telekomunikacyjne oraz Kodeks Cywilny.