Opis stanowiska:
- realizacja wsparcia systemu,
- wdrażanie i rekonfigurowanie systemu,
- rozwiązywanie bieżących zgłoszeń przez Klienta dot. systemu,
- przygotowanie raportów oraz analiz z systemu na potrzeby Klienta,
- przygotowanie formularzy dokumentów wskazanych przez Klienta,
- bieżąca analiza potrzeb Klienta,
- nadzorowanie pracy systemu oraz konsultacje z producentem oprogramowania w przypadku nierozwiązanych problemów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki/ specjalizacje: finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzanie, matematyka,
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z rachunkowością oraz pracą przedsiębiorstwa,
- znajomość T-SQL,
- znajomość Workflow i/lub CRM i/lub Business Intelligence,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- zdolność szybkiego uczenia się,
- odpowiedzialność i samodzielność,
- komunikatywność,
- zaangażowanie i chęć rozwoju.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE: doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych, posiadanie wiedzy z zakresu tworzenia i pracy aplikacji biznesowych.