Czym będziesz się zajmować:
- Analizą potrzeb Klientów i identyfikowaniem optymalnych rozwiązań na platformie Microsoft 365
- Projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań Microsoft 365
- Udzielaniem wsparcia technicznego Klientom w zakresie korzystania z platformy Microsoft 365
Czy jesteś właściwą osobą?:
- Posiadasz doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań Microsoft 365 (m.in. Exchange, Sharepoint, Teams) – warunek konieczny
- Nowoczesna technologia to Twój „konik” i posiadasz wiedzę o zagadnieniach technicznych
- Jesteś komunikatywna/-y i lubisz kontakt z ludźmi
- Posiadasz w podstawowym stopniu wiedzę o tym jak działają przedsiębiorstwa
- Chcesz się ciągle rozwijać, a „samodzielność” to Twoje drugie imię – jednocześnie będąc graczem zespołowym
- Jesteś nastawiona/-y na cele / skuteczność
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość platformy Microsoft Azure
- Doświadczenie w branży IT
- Znajomość rozwiązań: sieciowych, telekomunikacyjnych, serwerowych, Microsoft (zarówno rozwiązań tradycyjnych jak i chmurowych)
- Certyfikacje z zakresu rozwiązań Microsoft 365
My zapewnimy:
- Szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe
- Możliwość poszerzania wiedzy na bazie różnorodnych projektów
- Pracę w doświadczonym zespole
- Szansę wdrażania własnych pomysłów
- Miłą atmosferę pracy w zespole, w którym liczą się partnerskie relacje